وای اگر از پس امروز بود فردایی
اجتماعي
وای اگر از پس امروز بود فردایی
پنج شنبه 23 مرداد 1393 ساعت 16:21 | بازدید : 1207 | نویسنده : عباس | ( نظرات )

اشهد ان لا اله الا الله و اشهد ان محمدا رسول الله و اشهد ان علی ولی الله

فریادهای بلند رفیق شوارد نادزه وزیر امور خارجه شوروی بود در فرودگاه مسکو.

با فروپاشی امپراطوری شوروی سابق، و با تیزبینی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در سال 67 هیاتی از سوی ایشان عازم آن کشور گردید، متقابلاً از سوی آن کشور نیز هیاتی به سرپرستی وزیر امور خارجه وقت کشور شوروی رهسپار ایران شد.

در آن سال ها طنزی بدین مضمون در جامعه شنیده می شد.

خبرنگاران و عکاسان زیادی در فرودگاه مسکو از ساعت ها قبل منتظر بودند تا ببیند دستاورد حاصله از سفر ایشان به ایران چه بوده است. به محض ورود نامبرده و قرار گرفتن در جایگاه، خبرنگاران بسیار مات و مبهوت از آنچه می دیدند و می شنیدند. وزیر امور خارجه کمونیست پس از بازگشت از ایران به دین مبین اسلام گرویده و با فریادهای بلند و لاینقطع خود آن را به همگان اعلام می کرد. اولین و آخرین سوال پرسیده شده از آقای وزیر از چگونگی مسلمان شدنشان بود. که جواب شنیدند: در این سفر با مسئولان مختلف کشور ایران دیدارهایی داشتم و از قبل سوالی که جواب آن کاملاً روشن بود (دو دو تا) از تک تک پرسیدم و دیدم که هر کدام جواب هایی کاملاً پرت می دهند. آنجا بود که یقین پیدا کردم که کشوری به این عظمت و بزرگی را فقط خدا اداره می کند و به وجود خدا پی بردم.

مدت زمان زیادی است که شنیده می شود آب تهران به علت مخلوط شدن و نفوذ ترکیبات نیترات (حاصل از چاه های توالت) قابل شرب نمی باشد. شیر و پنیر و خامه پر چرب نخورید به علت اینکه آنها با روغن های پالم سکته آور اشباع شده اند و چرب بودن آنها بخاطر چرب بودن شیرشان نیست. آب معدنی نخورید بخاطر اینکه بطری های آنها پلاستیکی بوده و همچنین آب انها حاوی فلزات سنگین است و فلزات سنگین در مغز انسان رسوب می کنند. گوجه، پیاز، خیار، چای و خربزه درصد سم حاصل از سم پاشی درون آنها زیاد می باشد. سوسیس و کالباس بعلت داشتن امحاء و احشاء و نیترات سدیم قابل خوردن نیست. تن ماهی نخورید زیرا روغن موجود در آنها روغن ماهی نمی باشد و درصد جیوه آنها بالا است. روغن جامد نخورید سکته قلبی روی شاخش است. در نان ها برای زود ور آمدن جوش شیرین ریخته می شود سرطان روده و معده می آورد. روغن های خام خوراکی وارداتی توسط تانکرهای گازوئیل از بنادر جابجا می شوند کلاً روغن نخورید. سبزیجات با آب ها و پساب های خروجی شهرها آبیاری می شوند مواظب باشید نمیرید. هیچ نوع نوشابه گازداری میل نشود چون دندان، روده و معده را می ترکاند. نزدیک هیچ مدل رب گوجه ای نروید چون آنها کدوی چرخ کرده می باشند و قرمزی وسوسه کننده آنان به علت وجود نیترات است و سرطانزا می باشند. آبلیمو نخورید و کاملاً مطمئن باشید که یا آب کاه بوده یا پودرهایی حل شده در آب، متعلق به کشور دوست و برادر چین. ........................



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آسمان آگاهي و آدرس aflak.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 233
:: کل نظرات : 97

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 7

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :